Header menu

Billetsystemet

Du kan købe din billet og kort online eller i betalingsautomaterne. Kort og billetter giver adgang til alle vores svømmehaller.

Enkeltbillet og tillægsbillet kan købes uden profil

Du behøver ikke en profil for at købe enkeltbilletter eller tillægsbilletter, og du kan både købe din billet direkte i betalingsautomaten i svømmehallen eller online her:

Hvis du køber billetten online, så modtager du en QR-kode via mail, som du scanner i svømmehallen. Hvis du er i tvivl om, hvordan det virker, så kan du læse mere her på siden under overskriften ”Køb, scan, svøm” eller se videoen.

Klippekort og periodekort købes via din profil

Du skal have en profil og være logget ind for at købe klippekort og periodekort. For at oprette en profil skal du have en e-mailadresse eller et mobilnummer. Du opretter din profil øverst til højre via linket:

Bemærk, at du kan have flere kort som fx klippekort og pensionistkort tilknyttet den samme profil. Du kan ikke have to periodekort tilknyttet samme profil.

På din profil har du en QR-kode, som du scanner i svømmehallens betalingsautomat. Hvis du er i tvivl om, hvordan det virker, så kan du læse mere om det herunder.

Køb, scan, svøm

I svømmehallens betalingsautomat scanner du den QR-kode, som du har modtaget på din mail eller er tilknyttet din profil. QR-koden kan enten scannes via din mobiltelefon eller på papir, hvis du har udprintet den.

Når du scanner QR-koden, kommer der et armbånd ud, som du skal have på, indtil du forlader svømmehallen. Hvis du har en profil, kan du også logge ind med dit brugernavn og adgangskode i stedet for at bruge din QR-kode.

Se hvordan du scanner din QR-kode og får dit armbånd i videoen.

 

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at spørge personalet, hvis du er i tvivl.

Betaling i Københavns svømmehaller

Du kan betale med de fleste gængse betalingskort eller MobilePay. Hvis du ikke har mulighed for at betale på denne måde, kan du få et KBH Betalingskort i Borgerservice. For at få et KBH Betalingskort skal du bestille tid i Borgerservice på kk.dk eller på 3366 3366.

Mail, reklamation og klager 

Hvis du har spørgsmål til billetsystemet, reklamation og klager, så kan du sende det til os via vores kontaktformular